Selkokielellä

Brahean Puhetulkit Oy:n kotipaikka on Lieksa. Lisäksi tulkkaamme lähikunnissa Pohjois-Karjalassa. Kunnat ovat Ilomantsi, Joensuu, Juuka, Kontiolahti, Liperi ja Nurmes.

Tulkkimme

Pirjo Mikkonen ja Elli Härkönen. Molemmilla on puhevammaisten tulkin koulutus.

Pirjo Mikkonen – puhetulkki
Elli Härkönen – puhetulkki

Palvelut

Asiakkaitamme ovat puhevammaiset henkilöt. Voit saada puhetulkkipalvelua, jos pystyt ilmaisemaan itseäsi tulkin avulla. Tulkkauksen tarkoitus on, että voit itse hoitaa omia asioita tulkin avulla. Tulkkaus on asiakkaalle ilmaista.

Tulkkauspalvelua voit saada:

  • työssä käymiseen
  • opiskeluun, kun olet suorittanut peruskoulun
  • asiointiin, esimerkiksi kaupassa käymiseen tai erilaisten kyselylomakkeiden täyttöön
  • yhteiskunnalliseen osallistumiseen, joka voi olla esimerkiksi kokouksiin osallistuminen
  • harrastamiseen
  • virkistykseen, esimerkiksi retkiin.

Teemme tulkkauspalveluja Kelan sopimuskumppanina.

Oikeutta tulkkauspalveluun haetaan Kelan Vammaisten tulkkauspalvelukeskuksesta.Katso lisätietoja internetistä osoitteesta https://www.kela.fi/vammaisten-tulkkauspalvelu

Yhteystietomme

Brahean Puhetulkit Oy / Pirjo Mikkonen
puhelinnumeromme on 0403593965
s-posti: braheanpuhetulkitoy@gmail.com
osoite: Ensontie 11, 81750 PANKAKOSKI

%d bloggaajaa tykkää tästä: